04135433024 | تبریز بلوار آزادی تقاطع ارتش
شرکت بازرسی معیار صنعت تبریز

شرکت بازرسی معیار صنعت تبریز

اطلاعات تماس

  • 04135433024
  • تبریز بلوار آزادی تقاطع ارتش پشت پارک با نماد کشتی نیروی دریایی طبقه دوم عکاسی پارسا ساختمان پارسا پلاک 35

بازرسی فنی تجهیزات تفریحی

رعایت مسائل ایمنی و توجه به استاندارد تجهیزات تفریحی به دلیل استفاده گسترده عمومی از این وسایل و ضرورت تامین ایمنی در زمان بهره برداری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. چراکه مراکز تفریحی شاید تنها مکانی باشد که کسی انتظار خطر و حادثه را ندارد.

در کشور ما اخذ گواهینامه استاندارد برای تجهیزات تفریحی اجباری بوده و کلیه تجهیزات در تمامی مراحل از طراحی تا بهره برداری می بایست توسط شرکت های بازرسی مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (سازمان ملی استاندارد ایران) بازرسی شده و پس از مطابقت کامل با استانداردهای مربوطه گواهینامه یک ساله صادر گردد.

شرکت بازرسی معیار صنعت تبریز بعنوان شرکت بازرسی تائید صلاحیت شده از مرکز ملی تائید صلاحیت ایران در زمینه بازرسی طراحی و ساخت، نصب و راه اندازی، حین بهره برداری و بازرسی های ادواری (مراقبتی) با تاکید بر ایمنی و کیفیت و با اتکا به دانش و تجارب غنی و ارزشمند پرسنل شاغل در زمینه بازرسی تجهیزات تفریحی و با تسلط به استانداردهای ملی و بین المللی، ضمن عهده دار شدن این مسئولیت خطیر، در راستای مساعدت فنی و حرفه ای برای تولید کنندگان و بهره برداران تجهیزات تفریحی با بازرسی ها و ارزیابی های جامع برای کمک به آنها در دستیابی به حداکثر ایمنی و رعایت مقررات گام برداشته است و تا کنون توانسته است عملکرد بی نقص و اثربخشی در این حوزه داشته باشد.

فرم های دانلودی