04135433024 | تبریز بلوار آزادی تقاطع ارتش
شرکت بازرسی معیار صنعت تبریز

شرکت بازرسی معیار صنعت تبریز

اطلاعات تماس

  • 04135433024
  • تبریز بلوار آزادی تقاطع ارتش پشت پارک با نماد کشتی نیروی دریایی طبقه دوم عکاسی پارسا ساختمان پارسا پلاک 35

بازرسی فنی آسانسور

شرکت های سازنده، فروشنده، متخصصین فعال در حوزه نصب، مالکان و مدیران ساختمان ها و حتی کلیه استفاده کنندگان می بایست بر اساس مسئولیت قانونی و حقوقی خود از الزامات (قوانین، مقررات، استانداردها) مربوط به صنعت آسانسور اطلاع کافی داشته و رعایت نمایند.

سازندگان قطعات آسانسور: سازندگان می بایست کلیه تولیدات خود را بر اساس استانداردهای مربوطه تولید و ساخت نموده و برای اقلامی که استاندارد اجباری دارند از سازمان ملی استاندارد ایران پروانه کاربرد علامت استاندارد را اخذ نمایند.

شرکت های فروش و نصب آسانسور: شرکت های فعال در حوزه فروش و نصب آسانسور می بایست با تسلط کامل به استانداردهای مربوطه به ویژه استاندارد ملی 1-6303 تمامی الزامات را در کلیه پروژه های خود رعایت نمایند.

متخصصین فعال در حوزه نصب، تعمیر و نگهداری آسانسور: کلیه فعالان صنعت آسانسور در قالب مدیر فنی، تکنسین، پرسنل شاغل در خدمات سرویس و نگهداری و سایر موارد می بایست نسب به الزامات ایمنی و قانونی و استانداردهای مربوطه اشراف کامل داشته و ضمن رعایت ایمنی خود در زمان نصب و ارائه خدمات، بتوانند ایمنی قطعی و کیفیت مطلوب را به مشتریان خود ارائه نمایند.

مالکان / مدیران ساختمان: مالکان و مدیران ساختمان در قبال منصوبات ساختمان به ویژه آسانسور مسئولیت خطیری داشته و می بایست با آشنایی به الزامات قانونی نسبت به تامین ایمنی آسانسور در زمان استفاده اطمینان یابند.

استفاده کنندگان: کلیه استفاده کنندگان آسانسور باید نکات ایمنی مندرج در پلاک داخل کابین را رعایت نموده و با شرایط استفاده ایمن از آن آشنا بوده و ضمن حفظ سلامتی، استفاده از یک آسانسور ایمن و با کیفیت را مطالبه نموده و آگاه سازی های لازم را نیز به دیگران انجام دهند.

در کشور ما استاندارد آسانسورهای برقی / کششی اجباری بوده و کلیه آسانسورهای نصب شده و یا در حال نصب می بایست گواهینامه استاندارد اخذ نمایند.

ما بعنوان شرکت بازرسی معیار صنعت تبریز خدمات بازرسی و صدور گواهینامه برای آسانسورها را ارائه می نماییم و در طول چندین سال سابقه توانسته ایم با جلب رضایت صد درصدی مشتریان، عملکرد بی نقص و اثرگذاری در این صنعت داشته و ماموریت خود را در تامین ایمنی عمومی به نحو عالی به عمل آوریم.

فرم های دانلودی